Distributed Order Management
Easy DOMIntegrējiet un centralizējiet pasūtījumu sadali ar Easy DOM. Šis programmatūras risinājums ļauj optimizēt piegādes vietu izvēli, pamatojoties uz daudzkanālu procesu koordinēšanas stratēģijām, maksimāli palielinot efektivitāti un rentabilitāti, vienlaikus transformējot jūsu piegādes ķēdi.
Programmatūras risinājums, kas apvieno piegādes ķēdi, nodrošinot tai daudzpusīgu, inteliģentu un daudzkanālu pasūtījumu pārvaldību
Easy DOM ir mākonī izvietota dalītā pasūtījumu pārvaldības sistēma, kas optimizē pasūtījumu izpildes vietu izvēli noliktavu un piegādes centru tīklā. Easy DOM darbojas, pamatojoties uz krājumu pieejamību un prioritāšu noteikšanas kārtulas, kas pielāgotas atbilstoši uzņēmējdarbības modelim. Lai to panāktu, programmatūrā ir integrēti un sinhronizēti dažādi piegādes ķēdes dalībnieki. To vidū minamas gan noliktavas, veikali, 3PL pakalpojumu sniedzēji un piegādes aģentūras, gan ERP sistēmas, tirdzniecības platformas un zvanu centri. Easy DOM ir daudzpusīga, stabila programmatūras programma, kas sniedz perfektu risinājumu daudzkanālu mazumtirdzniecības izaicinājumu situācijās. Tā nodrošina pilnīgu pārskatāmību krājumos un racionalizē pasūtījumu procesu koordinēšanu. Turklāt tā atbilst patērētāju pieaugošajām prasībām, piemēram, piekļuvei dažādiem pārdošanas kanāliem un piegādes iespējām (piemēram, piegāde mājās un saņemšana veikalā). Ar plašu iespēju klāstu, kas paredzēts pasūtījumu sadales optimizēšanai un unikālas klientu pieredzes nodrošināšanai, Easy DOM palīdz maksimāli palielināt darbības efektivitāti un rentabilitāti.
-
Optimizēta pasūtījumu maršrutēšana
Pasūtījumi tiek automātiski piešķirti ideālajām piegādes vietām atbilstoši katra centra krājumu līmeņiem un darba slodzes kapacitātei, kā arī iepriekš konfigurētām prioritāšu kārtulām (piemēram, pasūtījuma prioritāte, piegādes izmaksas un piegādes laiks). Procesu koordinēšana ir pielāgota uzņēmējdarbības modeļa prasībām ar mērķi samazināt izmaksas un palielināt ieguvumus.
-
Globāla krājumu pārskatāmība
Apkopoti un neapkopoti katras preces krājumu līmeņa skati nodrošina dinamisku, savstarpēji saistītu, reāllaika pārskatu par krājumu pieejamību un krājumu plūsmu visā piegādes ķēdē.
-
Maksimāla klientu apmierinātība
Gudra pasūtījumu procesu koordinēšana piedāvā iepirkšanās pieredzi, kas atbilst klientu prasībām un veicina pārdošanas apjomus. Tā nodrošina piegādes saistību izpildi, veicot ātras, savlaicīgas piegādes bez kļūdām. Uz klientu orientētas funkcijas stiprina lojalitāti, nodrošinot pasūtījumu statusa izsekošanu un racionalizējot izmaiņu un incidentu pārvaldību.
-
Daudzlīmeņu un daudzkanālu integrācija
Visu piegādes ķēdes līmeņu konsolidācija atvieglo sarežģītu reālās dzīves situāciju pārvaldību uzņēmumos ar plašiem piegādes tīkliem, kas ietver vairākus pārdošanas kanālus un piegādes vietas. Sistēma ir viegli integrējama ar dažādu ERP, WMS un citu trešo pušu programmatūru, nodrošinot ātru ieviešanu visu veidu uzņēmumos.
Programmatūra, kas nodrošina nevainojamu piegādes ķēdes integrāciju
Mecalux dalītajā pasūtījumu pārvaldības sistēmā ir ietvertas vairākas funkcijas, kas paredzētas dažādu piegādes ķēdes posmu savienošanai un sinhronizācijai, lai uzlabotu pasūtījumu izpildi un piegāžu efektivitāti. Izmantojot vairākas pilnībā konfigurējamas darbības kārtulas, pasūtījumu pārvaldības sistēmu var pielāgot jebkura uzņēmējdarbības veida mērķiem un vajadzībām.
Katalogi
Distributed Order Management (DOM)
Uzlabota pasūtījumu pārvaldības programmatūra uzņēmumiem ar vairākiem izplatīšanas centriem
Lejupielādēt