Attālināts atbalsts

Attālināts atbalsts

Gādāsim, lai jūsu sistēma darbojas nevainojami

Sazināties ar mums

Mēs sniedzam atbalstu arī pēc sistēmas ieviešanas. Kad klients sāk darbu Mecalux programmatūrā, mēs piedāvājam nepārtrauktu un visaptverošu programmatūras uzturēšanas pakalpojumu.

  • Licenču pārvaldība

    Licenču pārvaldība

    Saņemiet produktu atjauninājumus un ielāpus. Mecalux iegulda ievērojamu daļu savu uzņēmuma resursu programmatūras risinājumu uzlabošanā un nepārtrauktā attīstībā, lai tos nodotu tālāk saviem klientiem.

  • Attālināts atbalsts

    Attālināts atbalsts

    Saņemiet mūsu komandas atbalstu. Piedāvātie pakalpojumi Palīdzība darba laikā, no pirmdienas līdz piektdienai, no plkst. 8.00 līdz 18.00, vai arī nepārtraukta klientu atbalsta pakalpojuma pakotne – 365 dienas gadā. Ikviens klients ar aktīvu licenci var pieteikties mūsu attālināta atbalsta pakalpojumam.

  • Sistēmas uzraudzība

    Sistēmas uzraudzība

    Attāls atbalsts ietver arī proaktīvu uzraudzību, izmantojot rīku Easy Monitor, kas periodiski pārbauda, vai visi uzņēmuma svarīgie aspekti darbojas nevainojami.

Skatīt DEMONSTRĀCIJU

Iesniedziet mums savu informāciju, un kāds no mūsu speciālistiem jums palīdzēs.

Ja nepieciešams, pievienojiet un nosūtiet līdz pieciem attēliem vai dokumentiem (līdz 15 MB lielus failus).